محل تبلیغات شما

چکیده: 

هدف پژوهش حاضر بررسي عوامل موثر در شاداب سازي مدارس دوره راهنمايي دخترانه استان گلستان از ديدگاه دانش آموزان و اولياي مدرسه (مديران، معلمان، مربيان تربيتي) است. روش پژوهش توصيفي از نوع زمينه يابي است. جامعه آماري شامل دانش آموزان، مديران، معلمان و مربيان تربيتي اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان است. حجم نمونه متناسب با حجم جامعه و با استفاده از جدول مورگان شامل 380 دانش آموز، 170 مدير، 310 معلم و170  مربي تربيتي به روش نمونه گيري طبقه اي انتخاب شدند. ابزار اين پژوهش پرسشنامه است. نتايج حاصل از تجزيه و تحليل داده ها حاکي از آن است که دانش آموزان و اولياي مدرسه عوامل چهارگانه مورد بررسي را در شاداب سازي مدارس موثر مي دانند ولي بين ديدگاه آنان تفاوت معناداري مشاهده مي شود به اين صورت که از نظر دانش آموزان عوامل اجتماعي فرهنگي داراي بيشترين و عوامل سازماني داراي کمترين ميزان تاثير در شاداب سازي مدارس و از نظر اولياي مدرسه عوامل کالبدي داراي بيشترين و عوامل آموزشي داراي کمترين ميزان تاثير در شاداب سازي مدارس هستند

مقاله: چرایی شاداب سازی محیط مدرسه

بررسي عوامل موثر در شاداب سازي مدارس از ديدگاه دانش آموزان و اولياي مدرسه: با تاکيد بر توسعه فرهنگي

مقاله مدرسه شاد راهکاری در افزایش یادگیری

عوامل ,دانش ,سازي ,مدارس ,شاداب ,اولياي ,سازي مدارس ,در شاداب ,شاداب سازي ,دانش آموزان ,اولياي مدرسه ,کمترين ميزان تاثير ,داراي کمترين ميزان ,اولياي مدرسه عوامل

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لاطران کندیمزه سلام