مقدمه:
کمتر مدرسی است که در مورد منافع فعالیتهای گروهی در کلاسهای درس چیزی نداند. دانش اموزان میتوانند بسیاری از مهارتهای پایهای ضروری محیطهای کار را در جریان کارهای گروهی بیاموزند (وزارت توسعه آموزش عالی انتاریو، 2005) مشارکت حافظه را تقویت میکند، موفقیت را افزایش میدهد، عزت نفس و فراشناخت را تقویت میکند و میتواند یادگیری فعال را به خصوص در ارتباط با گروههای متنوع و متکثر افزایش دهد (Bossert 1988; Bowman, Frame, and Kennette 2013; Hennessey 1999; Kennette and Frank 2010; Kramarski and Mevarech 2003; Rajaram and Pereira-Pasarin 2007; U.S. Department of Education 1992). اما علیرغم تمام منافع کارهای گروهی، هنوز بسیاری از مدرسان نسبت به استفاده از این تکنیک در کلاسهای درس خود شک دارند.
پیش از آغاز
صرفنظر از درس و رشتهای که تدریس میکنید، ممکن است برای اجرای فعالیتهای گروهی با مقاومت دانش آموزان مواجه شوید. احتمالا ها شروع خواهند کرد به غر زدن یا زیر سوال بردن روش تدریس شما و در مورد اینکه این روش موثر یا کارآمدی نیست، اظهار نظر خواهند کرد. باید بدانید موفقیت یک فعالیت گروهی مستم همراهی هم استاد و هم دانش اموزاست بنابراین بهترین کار این است که این کار را به تدریج و از آغاز ترم، شروع کنید. اگر در جلسات اولیه ترم، فعالیتهای گروهی کوچکی را اجرا کنید، به مرور میتوانید یک پروژه گروهی بزرگ را پیادهسازی کنید.
مقاله: چرایی شاداب سازی محیط مدرسه
بررسي عوامل موثر در شاداب سازي مدارس از ديدگاه دانش آموزان و اولياي مدرسه: با تاکيد بر توسعه فرهنگي
گروهی ,and ,کار ,درس ,دانش ,فعالیتهای ,فعالیتهای گروهی ,کلاسهای درس ,گروهی در ,خواهند کرد ,را به
درباره این سایت